Kurs i Reklamasjoner og toleransekrav i praksis
Kurset tar for seg den praktiske oppfølgingen av reklamasjoner og krav til toleranse iht NS3420. Det vil også bli utført praktiske måleøvelser med verktøy.
Målsetning:
Kurset har som formål å gi deltakerne grunnleggende kunnskap om bruk av NS 3420 for å identifisere kvalitetskrav og for å utføre og dokumentere kvalitetskontroll. Kurset vil også gi kunnskap om gjennomføring av overtakelsesforretning og oppfølging av reklamasjoner.
Målgruppe:
Kurset retter seg mot personer som er involvert i en overtakelsesforretning og skal følge opp reklamasjoner.
Nødvendige forkunnskaper: Ingen spesielle, fordel med noe praksis.
Foreleser:

- Stian Flaaterud
- Erfaren kursholder: Tilknyttet EBA siden 2017.
- Utdanning: Organisasjonsviter fra Universitetet i Bergen, med tilleggsutdanning i gestaltpsykologi (Norge, Sverige, USA), samt videreutdanning fra BI og Politihøgskolen.
- Ledererfaring: Lang erfaring fra privat og offentlig sektor, inkludert roller som rådmann og direktør.
- Kombinasjon av fagfelt: Integrerer kunnskap om organisasjon, ledelse og psykologi i kursene sine.
- Kursmetode: Fokuserer på praktiske øvelser og refleksjon, med vekt på ledelse som adferd fremfor kun teori.
Har du spørsmål - ta kontakt!
